2009. december 2., szerda

Kedves meglepetés



Lassan minden második bejegyzésem úgy kezdődik: "ismét egy díjban részesültem, ezúttal.... "
De ez van, azt tartja a népi mondás: "ha kínálnak, vedd el, ha kergetnek, fuss el!":) Nos, természetesen én "elveszem" ezt a díjat, mert, mint annyiszor mindig, ez is meglepett, viszont jól is esett. Nagyon köszönöm Wise Ladynek és KataKonyhának. Azért nem tudom, nem vagyok én karácsonyi sztár... tényleg, másokhoz viszonyítva, akik rengeteget készülnek már mostantól, bonbonokat, aprósüteményeket vagy más finomságokat gyártanak, én nem teszek még semmit. Jó, főzök, vagy kreálok ezt-azt, de még korántsem a karácsonyra. Bár, ne hazudjak, idén mégiscsak idejében elkezdtem ezt-azt megcsinálni: pl. Jó kaja ágyaspálinkája ott pihen a kamrában és várja az Ünnepet. Eve&Apple kókuszlikőrje is csábít, illetve Lúdanyó aszalt gyümölcsös szaloncukorjai is. Szóval, terveim vannak, aztán, hogy mi valósul meg belőlük, majd kiderül karácsony után. :)

Én is továbbítom a díjat, nem tartom meg magamnak, természetesen. Első díjazottam nem más, mint Jó kaja, akinek túlélőcsomagjai még önmagukon is túltesznek minden évben; második helyezettem Fakanálforgató Alíz, aki - bár nem tűnik túl aktívnak mostanában – mégis rengeteget dolgozik, készül a karácsonyra és majd ti is megtudjátok, meglátjátok az eredményét; harmadik megajándékozottam Szepyke, aki szintén ügyesen, tervszerűen készül az ünnepre; a negyedik kiválasztottam Duende, aki az avatatlan szemeknek talán nem eléggé látványosan készül, de tudom, hogy nála inkább minden belül zajlik és ötödik meglepettem Kiskukta, akit nemrég fedeztem fel, de annál hamarabb megkedveltem hozzám közelálló receptjei miatt. :)

6 megjegyzés:

duende írta...

Annyira aranyos vagy Edith! Nagyon szépen köszönöm! :)

Tényleg inkább belül készülök... Ismersz. :)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm!:)
Olyan érdekes volt látni, hogy tervszerűen készülök!:))))
Köszönöm!:)

Alíz írta...

Köszönöm. :) És örömmel jelenthetem, bár magam sem hiszem, hogy elkészült! Rövidesen privátban jelentkezem az "erre" vonatkozó új infókkal. Addig még egy kicsit titok az egész...

Maresz írta...

Gratulálok a dijhoz!

sedith írta...

Maresz, neked én köszönöm, többieknek pedig: szívesen - őszintén és tiszta szívemből. :) Puszilok mindenkit!:)

Kiskukta írta...

Nagyon szépen köszönöm!!! Igazán jól esik!

2009. december 2., szerda

Kedves meglepetés

Bejegyezte: sedith dátum: 19:34


Lassan minden második bejegyzésem úgy kezdődik: "ismét egy díjban részesültem, ezúttal.... "
De ez van, azt tartja a népi mondás: "ha kínálnak, vedd el, ha kergetnek, fuss el!":) Nos, természetesen én "elveszem" ezt a díjat, mert, mint annyiszor mindig, ez is meglepett, viszont jól is esett. Nagyon köszönöm Wise Ladynek és KataKonyhának. Azért nem tudom, nem vagyok én karácsonyi sztár... tényleg, másokhoz viszonyítva, akik rengeteget készülnek már mostantól, bonbonokat, aprósüteményeket vagy más finomságokat gyártanak, én nem teszek még semmit. Jó, főzök, vagy kreálok ezt-azt, de még korántsem a karácsonyra. Bár, ne hazudjak, idén mégiscsak idejében elkezdtem ezt-azt megcsinálni: pl. Jó kaja ágyaspálinkája ott pihen a kamrában és várja az Ünnepet. Eve&Apple kókuszlikőrje is csábít, illetve Lúdanyó aszalt gyümölcsös szaloncukorjai is. Szóval, terveim vannak, aztán, hogy mi valósul meg belőlük, majd kiderül karácsony után. :)

Én is továbbítom a díjat, nem tartom meg magamnak, természetesen. Első díjazottam nem más, mint Jó kaja, akinek túlélőcsomagjai még önmagukon is túltesznek minden évben; második helyezettem Fakanálforgató Alíz, aki - bár nem tűnik túl aktívnak mostanában – mégis rengeteget dolgozik, készül a karácsonyra és majd ti is megtudjátok, meglátjátok az eredményét; harmadik megajándékozottam Szepyke, aki szintén ügyesen, tervszerűen készül az ünnepre; a negyedik kiválasztottam Duende, aki az avatatlan szemeknek talán nem eléggé látványosan készül, de tudom, hogy nála inkább minden belül zajlik és ötödik meglepettem Kiskukta, akit nemrég fedeztem fel, de annál hamarabb megkedveltem hozzám közelálló receptjei miatt. :)

6 megjegyzés on "Kedves meglepetés"

duende on 2009. december 2. 21:49 írta...

Annyira aranyos vagy Edith! Nagyon szépen köszönöm! :)

Tényleg inkább belül készülök... Ismersz. :)

szepyke on 2009. december 2. 23:36 írta...

Nagyon szépen köszönöm!:)
Olyan érdekes volt látni, hogy tervszerűen készülök!:))))
Köszönöm!:)

Alíz on 2009. december 3. 7:14 írta...

Köszönöm. :) És örömmel jelenthetem, bár magam sem hiszem, hogy elkészült! Rövidesen privátban jelentkezem az "erre" vonatkozó új infókkal. Addig még egy kicsit titok az egész...

Maresz on 2009. december 3. 7:56 írta...

Gratulálok a dijhoz!

sedith on 2009. december 3. 9:22 írta...

Maresz, neked én köszönöm, többieknek pedig: szívesen - őszintén és tiszta szívemből. :) Puszilok mindenkit!:)

Kiskukta on 2009. december 3. 17:54 írta...

Nagyon szépen köszönöm!!! Igazán jól esik!

Related Posts with Thumbnails