2011. június 6., hétfő

Találós kérdés

Vajon hol voltam/voltunk a hétvégén?






9 megjegyzés:

Alíz írta...

S mit adsz, ha megmondom? :DDDD

Hajnalka írta...

Én tudom, én tudom! :-)

sedith írta...

Alíz, :D:D:D:D:D, sajna, semmivel sem készültem.:) Ez amolyan kényszer szülte bejegyzés: nincs még időm tisztességeset írni. Így aztán írtam is, meg nem is, hoztam is, meg nem is. :)

Hajnalka, biztos vagy benne? :D:D:D:D:D

Alíz írta...

Csak vicceltem, nyilván, nem várok semmit. :)

sedith írta...

Alíz, tudom.:)

Ottis írta...

:)

Bianka írta...

Szép helyen :)))

Fondantina írta...

Szia,
Én Kolozsváron vagyok egyetemista, Kommunikáció és PR szakon és a szakdolgozatom témája a A gasztroblogok és a vendéglátóipari PR kapcsolatának elemzése. Ennek az elkészítéséhez szeretném kérni a segítséged. Egy online kérdőívet kellene kitölteni (10 kérdés). Ezekre lenne jó, ha minél részletesebben válaszolnál. A kérdőív ezen a címen érhető el: http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/457802771/1/
Előre is köszönöm a segítséget.

sedith írta...

Kedves Fondantina, köszönöm megkeresésed, de attól tartok, hogy a kérdőívben szereplő kérdésekre nem tudok rendes válaszokat adni. Többnyire nemet vagy vonalat írhatnék.:) És így nem tudom, mennyire lenne reprezentatív a felmérésed.

2011. június 6., hétfő

Találós kérdés

Bejegyezte: sedith dátum: 9:43
Vajon hol voltam/voltunk a hétvégén?






9 megjegyzés on "Találós kérdés"

Alíz on 2011. június 6. 10:32 írta...

S mit adsz, ha megmondom? :DDDD

Hajnalka on 2011. június 6. 10:56 írta...

Én tudom, én tudom! :-)

sedith on 2011. június 6. 11:06 írta...

Alíz, :D:D:D:D:D, sajna, semmivel sem készültem.:) Ez amolyan kényszer szülte bejegyzés: nincs még időm tisztességeset írni. Így aztán írtam is, meg nem is, hoztam is, meg nem is. :)

Hajnalka, biztos vagy benne? :D:D:D:D:D

Alíz on 2011. június 6. 11:12 írta...

Csak vicceltem, nyilván, nem várok semmit. :)

sedith on 2011. június 6. 11:18 írta...

Alíz, tudom.:)

Ottis on 2011. június 6. 15:18 írta...

:)

Bianka on 2011. június 6. 16:30 írta...

Szép helyen :)))

Fondantina on 2011. június 6. 23:01 írta...

Szia,
Én Kolozsváron vagyok egyetemista, Kommunikáció és PR szakon és a szakdolgozatom témája a A gasztroblogok és a vendéglátóipari PR kapcsolatának elemzése. Ennek az elkészítéséhez szeretném kérni a segítséged. Egy online kérdőívet kellene kitölteni (10 kérdés). Ezekre lenne jó, ha minél részletesebben válaszolnál. A kérdőív ezen a címen érhető el: http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/457802771/1/
Előre is köszönöm a segítséget.

sedith on 2011. június 6. 23:45 írta...

Kedves Fondantina, köszönöm megkeresésed, de attól tartok, hogy a kérdőívben szereplő kérdésekre nem tudok rendes válaszokat adni. Többnyire nemet vagy vonalat írhatnék.:) És így nem tudom, mennyire lenne reprezentatív a felmérésed.

Related Posts with Thumbnails