2010. április 16., péntek

Eper tejszínhabbal


Nem én találtam fel. Még fantázia sem kell ahhoz, hogy egy ilyesmit tegyél a családod elé. És időből sem kell sokat pazarolni rá. Mégis olyan hálás lesz a közönség!

Gyümölcs tejszínhabbal

Hozzávalók:
Személyenként kb. 1 dl habtejszín és 10 dkg bármilyen friss gyümölcs, 1-2 tk. por- vagy vaníliás cukor.

Elkészítés:
A gyömölcsöt jól megmossuk és hagyjuk lecsepegni. A tejszínt a porcukorral vagy vaníliás cukorral keményre verjük. Egy tálkába gyümölcsöt teszünk (darabolva vagy egészben, gyümölcstől függ) a tejszínt habzsákba töltjük és a gyümölcsökre halmozzuk, majd további gyümölccsel díszítjük tetszés szerint.
Lányaim azt sem tudták hogyan lapátolják be minél hamarabb!

FÉL ÓRA - 2010.

2 megjegyzés:

Mónika írta...

Tudom, hogy furcsának tűnhet, de próbáljátok ki egyszer tejföllel!
Fenséges!
:)

Bianka írta...

De csodás, tegnap én is benyomtam egy fél kilóval. Majd szét pukkantam

2010. április 16., péntek

Eper tejszínhabbal

Bejegyezte: sedith dátum: 6:33

Nem én találtam fel. Még fantázia sem kell ahhoz, hogy egy ilyesmit tegyél a családod elé. És időből sem kell sokat pazarolni rá. Mégis olyan hálás lesz a közönség!

Gyümölcs tejszínhabbal

Hozzávalók:
Személyenként kb. 1 dl habtejszín és 10 dkg bármilyen friss gyümölcs, 1-2 tk. por- vagy vaníliás cukor.

Elkészítés:
A gyömölcsöt jól megmossuk és hagyjuk lecsepegni. A tejszínt a porcukorral vagy vaníliás cukorral keményre verjük. Egy tálkába gyümölcsöt teszünk (darabolva vagy egészben, gyümölcstől függ) a tejszínt habzsákba töltjük és a gyümölcsökre halmozzuk, majd további gyümölccsel díszítjük tetszés szerint.
Lányaim azt sem tudták hogyan lapátolják be minél hamarabb!

FÉL ÓRA - 2010.

2 megjegyzés on "Eper tejszínhabbal"

Mónika on 2010. április 16. 9:34 írta...

Tudom, hogy furcsának tűnhet, de próbáljátok ki egyszer tejföllel!
Fenséges!
:)

Bianka on 2010. április 16. 9:37 írta...

De csodás, tegnap én is benyomtam egy fél kilóval. Majd szét pukkantam

Related Posts with Thumbnails